världen är vacker och jag ler mot den

kanske ska dra till med ett inlägg nu när jag har så mycket tid att döda! TJA!! jag lever! världen är vacker och livet är bra! Solen skiner, jag har mina solglasögon i fickan och snart blir det italiensk glass med Stina på Kupolen! lalalalaaa!!
ja... jag ville väl mest säga att jag lever och mår bra just nu. har varit sjuk i typ fem veckor, två av dem har jag varit jättesjuk.
och sen har jag väl varit ute och kört bil med pappa, myst med min pojkvän, läst böcker (läs en bok), kollat på Glee, skaffat Twitter och sånt! igår var vi ute och körde bil och jag tog fina bilder. men nu ska jag nog gå och käka lunch innan resan mot borlänge tar sin början!
hemma igår! vackert!!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback