you and me are awesome!

Vaknade med ett leende på läpparna och jag släpper inte taget om det!
känns kontisgt att vara så stabil som jag är nu.. hmm :O
jag sitter och lyssnar på denna!
helt underbar!
när jag var sjuk kollade jag på alla (två och en halv säsong) av Glee och detta är resultatet av mycket tårar från min sida!
för övrigt sitter jag och försöker övertala pappa att köpa en Dodge Charger från 69 eller en Koeningsegg Agera till mig.. det går sådär... :/
Anywhore... Idag är det flygande Jacob till lunch så jag blir glad då så jag ska luncha med Emma och gänget (höhö)
i helgen åker jag, la familia och älskling till Stockholm och kollar på bilar! Awesome!!!
vädret är bra så idag var det väldigt skönt att gå till skolan, följa med ut och röka och det ska bli skönt att gå till marianns!
okay men jag ska gå nu!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback