a million little pieces

Har insett att allt som jag har planerat inte kommer hända inom den tidsram som jag har hoppats på!
Kommer vara en utfattig student som bor hemma istället för en fårhållandevis rik student i egen lägenhet... om jag ens blir student och inte bara en vanlig arbetslös obetydlig person... suck.. jag vill inte bli vuxen!
jaha... men jag kommer iallafall få lite pengar innan studenten och förhoppningsvis får jag sommarjobb men som det ser ut nu så är det osäkert på den fronten..
vi får se.. jag får veta nu i veckan hur det blir..
plus att jag har svårare än vanligt att andas idag på grund av allt jävla pollen... och min medicin funkar inte.. den är för svag så allt är bajs!
usch för våren!
nu hoppas vi på att det blir sommar nu så vi slipper allt detta!
nej nu ska jag åka och spela och pizzaäta med isak!
kanske kanske skriver mera sen!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback