bilder från Italien som ni kan titta på!

Åsa och Beate på Arlanda
Alperna uppifrån!
coolar oss på bussen!
utsikt från balkongen på hotellet!
Cykelutflykt med massa fint folk
Tar en paus från cyklandet på stranden med jordgubbar och choklad
Milka är awesome choklad och deras jordgubbar var helt amazing!!
solar lite innan repet på terassen
Maria, Beate och Alma!
Spelade på ett ställe som var asfint! Tyvärr så hann vi inte stanna efter spelningen så jag såg inye så mycket av allt detta...
Hittade en gränd när vi var ute och kollade runt en supersnabbis på stället ovanför. Vi vart grändkåta!
Väntar på flygplanet mot Köpenhamn med Oscar och gänget
Nu har jag inga bilder tyvärr... men vi kommer byta bilder senare så det kanske komer flera men nu har ni sett några av mina bästa bilder. mmkay? Hoppas bilderna är nice!
Nu ska jag fortsätta hosta och kolla på man vs wild.
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback