dancing from the moonlight!

Dagen har börjat perfekt! Vaknade och gick typ direkt ut på en morgonpomenad med älskling i Östhammar. Östhammar är väldigt vackert när solen skiner. Traskade runt i byn med shorts och t-shirt, hand i hand med min kärlek. Helt underbart!!
Vi ska snart ut igen och gå eftersom vädret är så skönt.
Imorgon ska jag börja packa för Italien och sen ska jag till banken och fixa lite smågrejer. Ska även till tandläkaren på tisdag och så ska jag till DD en snabbis. sen ska jag hem och packa klart och sen sova så att jag orkar gå upp vid 03.00 typ!
fy fan!
Men det är värt det eftersom det ska bli skitkul att åka och jag är astaggad!!
Anyway nu ska jag ut och röra på mig lite till!
nästa gång vi hörs kanske jag är mitt uppe i packningen, kanske slänger upp lite bilder och så på min vackra packning :P
blahblah!! Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback