I am the Echelon

Jaha... Då var det bara två dagar kvar i skolan. Idag och imorgon! sen åker vi till stockholm för att göra ännu en stad osäker med vårat tumult!
Har även insett att 30stm är helt fantastiskt bra (jo.. det är klart jag visste det innan också men jag har inte lyssnat på dem intensivt på ett par veckor men nu är det på gång igen!) Så ni som inte vet vad ni ska lyssna på... lyssna på dem!
Shit... <3
Imorgon ska jag och lillasyster kolla på Mars Unplugged från MTV vilket kommer bli awesome!
Och sen ska vi gå på scouterna där vi ska ha spelmöte och spela TV-spel, najjsnajjs!
Anyway... nu är det exakt en vecka tills jag åker till Italien, det kommer bli bra!
Egentligen måste jag skriva på min historiafördjupning som är typ det enda jag har kvar i skolan ever.. men jag vet inte.. kan inte riktigt komma igång. Antar att det fortfarande inte har gått in ordentligt att jag slutar om imorgon... Gosh!!
Lalala.... Det är väldigt svårt att sitta still när man lyssnar på väldigt bra musik som man absolut inte ska sitta still när man lyssnar på!
Får dansa loss med lillasyster sen imorgon!
Har kommit på en till grej jag ska göra i Italien! Se en polislamourghini!
nej men nu måste jag gå... eller jag ska sitta kvar men jag ska inte... äääh! jag lägger upp inlägget och loggar ut! you get it.. right?
mmkay.. Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback