måste göra något åt mitt liv!

Just nu ligger jag i en något för hård säng på ett mysigt hotell. Idag har jag rest hela dagen så min energi har varit som en berg och dalbana idag. Mest upp men lite ner också. Resan började redan klockan tre för mig då klockan ringde och det var bara att lämna värmen av sovande älskling och gå upp. Halv fyra ungefär åkte vi ooch hämtade Johan, Oscar och Jenny och sen det av mot hbo. Bussen gick halv fem och vi var framme i Milano vid tolv... Efter det så har vi mest åkt buss. Har trauma av italienska toaletter, jordgubbarna här är awesome, det är bra med filt på bussen. Det är vad jag har lärt mig idag. Mmkay! Nu ska jag sova för imorgon ska vi in till stan och kolla. Hörs kansje imorgon. (känns väldigt fel att skriva Ciao nu... Det är ju här som de säger så.... men wtf...) Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback