packningssnack och sånt!

Är mitt uppe i packningen just nu... Orkar dessvärre inte fixa några bilder eftersom då måste jag starta min dator, föra över dem och krångla med allt det.. Så ni får hlet enkelt vänta tills jag kommer hem och då får ni antagligen bildbomber så ni tröttnar på mig ;D
Kollar på Glee in concert när jag packar så att jag ska kunna distraheras så mycket som möjligt eftersom jag hatar att packa och det är sista dagen så jag kan inte skjuta upp det mera för då kommer jag till Italien utan grejer! Och det vill jag inte!! Men jag har packat ner det mesta i väskan nu... Kommer säkert få packa om ett par gånger men då får det väl vara så!
Ska bli skönt att komma iväg tillslut, och jag hoppas att det blir awesome!
Flöjten är putsad, väskan är typ packad, ska ta fram mitt pass, jag ska tömma min "handväska" och bara ta med det viktigaste för väskan blir lätt tung och jag ska ha med så mycket handbagage ändå... gaah! Vet inte hur jag ska få plats med allt! Jag ska ha flöjt, kamera och böcker som handbagage!
Måste kolla hur lång tid det tar att flyga..
Tydligen.. 5 timmar :O:O:O
GODDAMN!!!
Jaja... nu ska jag försöka återgå till packningen...
hörs i Italien!!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback