there is a fire inside

ÅÅH jag är så inaktiv!! Bilder kommer snart men jag är inte hemma just nu så de kommer så fort ja kommit hem (idag efter min intervju) Idag klockan två ska jag på arbetsintervju och sen ska jag hem och baka med bästa lilllillasysterksalillasyster (dum dator som inte kan göra kursiv stil på texten!!!!)
Sen ska vi in till Säter och ha provning på min stuentklänning, jag hoppas den är lika awesome som i mina tankar!!! om den är det så blir jag lätt snyggast!
Anyway... Italien var helt underbart! det bästa är att det inte är speciellt långt dit så jag kan åka snart igen!
Dock har jag blivit apsjuk av att sitta på kall buss, kallt plan, kall flygplats, kallt plan, kall buss så jag snorar och hostar... Men det är värt varje hostning och varje snytning. Jag hade gjort det igen för en likadan resa!
Ska berätta mera utförligt när jagg har bilderna!
Nu ska jag fortsätta skriva, praktik på DD kräver att man inte skjuter upp saker!
okaay!
hörs kanske ikväll eller imorgon! Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback