how to make a pig

Idag har jag mina sista gymnasielektioner ever...
Känns lite småtungt... Men ändå bra, eftersom jag, efter idag, inte behöver gå upp väldigt tidigt på ett par veckor iallafall!
Jag har fått ett lamadiplom av Jesper och det är bra för det var ett fint diplom :D
Idag ska jag hem med lillasyster och sen ska jag pussas med älskling. Fast ikväll måste jag hem och packa eftersom jag åker till Östhammar imorgon!
Jag måste skriva klart min historiagrej och jag SKA göra det idag när jag väntar på lilasyster! ååh... Det är sista grejer jag har kvar sen är jag klar med hela allting!
Jag saknar min älskling och så...
men nu ska väl jag göra något viktigt!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback