bones and fractures

Kanske ska skriva ett inlägg om studenten? Ja... jag tror att jag gör det!
Okay... Ni som känner mig vet att jag tar studenten i år. Jag har spenderat tre härliga år på NTI i Falun och för det allra mesta har jag trivts som fisken i vattnet. Det är bara nu på slutet som jag har börjat klaga på allt och alla. Men det beror bara på att jag är väldigt skoltrött...
I lördags var jag och lillasyster och kollade/provade min studentklänning, den kommer bli awesome!!! Sen har jag fått min mössa för ett par veckor sedan. Skorna har jag haft sen förut och jag har inte så mycket pengar så jag har inte råd att köpa ett par nya. Dock behöver jag köpa ett par tights och ett par vita trosor!
Hmm... Jag letar lägenhet för fullt även om jag vet att jag inte kommer kunna flytta förrän typ... tidigast i vinter...
Jaja... detta blev ett luddigt inlägg så jag tror att jag avslutar nu...
Bilder kommer när jag har tömt kameran!
Ciao

Kommentarer.

Sv; Aw, tack så jättemycket! Jag uppskattar alla kommentarer jag får :3

2012-05-02 // 23:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback