massa skitsnack som är bra!

Nu är det sista dagarna på gymnasiet NÅGONSIN.
Sen blir jag arbetslös istället för att vara studerande... Det kommer kännas konstigt.. Men i höst blir jag förhoppningsvis studerande igen!
herregud! nästa vecka åker vi till Italien och det blir epic!
Hela mitt liv kommer att förändras inom en snar framtid och jag vet inte riktigt om jag är redo att lämna livet som liten och gå ut i den stora världen....
vi får se hur allt kommer att gå.. I will keep you utdated...
fick ett mail igår från Gävle som verifierade att de fått min ansökan till skolan och att jag var välkommen på öppet hus och så... jag hoppas att jag kommer in.. annars blir mitt liv rätt konstigt än mot vad jag har planerat..
i veckan får jag förhoppningsvis en ny cykel som jag ska måla röd... det kommer förhoppningsvis upp bilder sen när den är klar.. men ni känner mig. ibland blir det som jag säger och ibland inte..
förresten.. jag har ju skaffat instagram... CherryTotoro heter jag så om du vill se mera bilder.. lägg till mig :D
Gud vad jag babblar!! men det är bra babbel :D
okej nu ska jag gå och äta!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback