disney chanel i bakgrunden.

Goddag!
Just nu bakar jag cupcakes och väntar på att världens segaste lillasyster ska komma hit. Hon är typ en timme sen den äckliga bajsen! :(
Ikväll ska jag, lillasyster och älskling på födelsedagskalas för jag fyller år om en vecka och Chris fyllde år igår så vi ska ha gemensam fest. Kommer bli awesome hoppas jag! :D
Igår när jag var i skolan så brända jag mig på tungan... :( Obo'y är väldigt varmt på Donken...
Om ca en och en halv vecka händer det spännande saker! Lillasyster ska med så det kommer bilder från det sen!
Nej men jag kanske skulle kolla till mina cupcakes och göra en frosting till dem. 
Sen ska jag nog börja göra mig iordning och ta fram allt som vi ska ha med oss. 
The Walking Dead är väldigt bra, bara så ni vet!
mmm men vi hörs sen då!
Hoppas ni gillade videon förresten :)
Puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback