Harry Potter is my hero

Hallå där!
Sitter på mitt rum och väntar på att mormor och morfar ska komma och fika med mig och mamma. Trevligttrevligt. 
Ikväll ska jag träffa lillasyster och det blir awesome! På söndag ska jag, lillasyster, lillebror och mamma på Breaking Dawn part 2. Och ja,,,, Jag, lillsyster OCH lillebror har redan sett den men vi ska ändå se den igen :O
Tänkte bara kika in och säga hej så att ni vet att jag lever typ :P
Tattueringen är i princip läkt och den är bra för då slipper jag smörja in den lika ofta = håret blir inte lika fettigt av salvan :P
Men nu vill mamma att jag hjälper henne lite så jag ska göra det. 
Pusshej!
 
Btw, kanske komer upp en ny video idag ;)

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback