pandor får mig att implodera

Hallå internet!
Hur mår ni? Bra? skönt!
Update på vad jag ska göra i November? Japp, here we go!
 
3 november: födelsedagskalas för mig och Chris! Awesome fest! Somnade på soffan
6 november: 3 år och 11 månader med älskling<3 Beställa hem massa presenter till folk
7 november: träffa lillasyster och göra en ny video + beställa hem saker från Marsstore
8 november: scouterna kommer hem till mig och ska baka! 
9 november: morfar fyller år och vi ska till säter och fira honom med massa mat
10 november: jag fyller 19 och det firas med pompa och ståt! (eller?)
13 november: ska tydligen till skolan på dagen och sen shar lillasyster på något sätt fått mig att frivilligt gå på midnattspremiären av Breaking Dawn 2. dvs vara vaken i massor av timmar för att gå på bio. sen sover vi hos hennes farmor. 
14 november: spännande saker kommer hända idag!!!!!!!!!
Sen vet jag att det är flera saker men jag kommer inte på något just nu... 
 
 
Fick denna underbaring av bästis och ponne i lördags. I love it! Tack!  
Nu ska jag göra lite nytta så vi hörs senare. Kanske slänger upp videon imorrn!
puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback