tattoo

Då var det dags igen! 
Jag skulle ha bloggat igår men jag mådde väldigt dåligt så det blev inget. 
Men nu är det lite bättre så jag ska försöka få saker gjorda eftersom jag har massa saker till skolan som ska göras. 
I onsdags tatuerade jag mig, men det vart inte som jag trott och är därför inte så exalterad över det som jag hoppades på att vara. Det är inte så att jag inte är nöjd, jag älskar min tatuering! Den är amazing. Men jag skulle göra två och det blev bara en. Och jag skulle ha gjort en Harry Potter tatuering på revbenen men vi fick liv att skippa den för att den inte skulle bli nå bra. Så det var väl bra men jag såg fram emot att göra den så sjukt mycket och så blev det inget... 
Men här är en bild på hur den ser ut iallafall
 
Det är alltså en triad bakom örat, och det är symbolen för 30 seconds to mars. Jag är väldigt nöjd och jag älskar den massor, det är bara sjukt jobbigt att jag inte kunde göra den andra. 
Men nu måste jag superplugga!
Vi hörs puss!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback