Bonnie, I like your shirt!

Godmorgon!
Sitter på min älsklings rum och skriver på en nyhetsartikel. Eller den är typ klar men ändå!
Anyway... Skulle bara kika in och snacka bort lite tid, jag funderar på om jag ska börja göra något kul för bloggen... Jag menar, jag har nyss köpt en webcam och jag kan ju typ filma videoinlägg och så och så kan jag ta kort på saker utan att behöva lägga över bilder från kameran och så vidare. Men jag vet inte, jag skulle nog inte våga göra ett videoinlägg för jag är sjukt feg! Kanske med lillasyster! Ska försöka övertala henne att göra "the baby food challenge" med mig :P
Meeen... Jag fyller snart år (nej det gör jag inte, det är typ över en månad kvar!) men jag sitter och kollar på saker som jag kan önska mig och här är en lista som antagligen kommer fyllas på. (haha jag kan verkligen inte skriva! Alla ord jag skriver måste jag tänka på hur de stavas, annars blir de fel... )
 
1: en matt ögonskuggpalett (preferably urban decay smoked eller naked!)
2: en SoSoHappy tröja
3: coola armband
4: en resa någonstans med någon bra fin person
5: en öronhålstagning med kanyl
6: läppiercing/dermal anchor (kommer aldrig våga göra en dermal!)
 
Så långt har jag kommit typ... I guess... Det kommer säkert tillkomma mera men just nu är det som finns som jag kan komma på. Så om ni ska ge mig något så kan ni ju studera denna lista och sen om ni har frågor så kan ni höra av er till mig :D
Nej men nu slänger jag upp någon bild och sen ska jag fortsätta med att göra ingenting eller om jag kanske ska plugga lite till... Vi får se :P
morrn ska jag iallafall till skolan så atteeh!
 
Den sista bilden är tagen just nu! charmigt värre känner jag!
De andra två är tagna förra veckan :)
 
Nope, nu blir det annat som jag ska göra! 
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback