Laaaaaaaaaaafff

Godmorgon!
Just nu sitter jag i köket och har nyss sminkat mig och fixat håret. Jag ska snart fixa lite så att det inte är så stökigt överallt och sen om jag får tid över så ska jag städa lite på mitt rum. Sen ska jag in till stan och träffa lillasyster för att äta middag, antagligen på Sibylla... Fast jag är inte speciellt sugen på det men det skiter jag i för att det blir säkert gott när jag börjar äta! 

Åh jag är jättetrött och jag kan inte gå och lägga mig för jag har smink på mig och jag orkar inte sminka om mig och jag bryr mig inte blä!

Meeen.. anyway... Jag kanske skriver mera sen. Ska nog fixa mina naglar och så... Kanske tar ltie bilder på det..

Ciao


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback