lite smått och gott sådär.

Japp! Nu uppdaterar jag igen!
De senaste dagarna har gått i ett och det är typ först nu som jag kan sitta och ta det lugnt utan att behöva tänka så mycket. Visserligen ska jag åka och äta lunch med en liten del av min släkt om någon timme men förutom det så ska jag bara ligga och ta det lugnt. 
I torsdags var jag i skolan, fredag och lördag jobbade jag och de kommande två veckorna har jag skolarbete att göra... 
Men idag ska jag ta det så lugnt jag bara kan... Ah... Jag skriver väl mera sen... Tills dess kan ni ju njuta av dessa bilder. 
 
 
Bild 1: Jared Leto - Closer to the edge
Bild 2: En bild till Emma i USA eftersom hon tyckte att jag passade i tiger
Bild 3: Vart har den tröjan tagit vägen? 
Bild 4: Älskade älskade älskade Ella. Du fattas mig varje dag. Jag kommer sakna dig i resten av mitt liv <3
 
Can anybody hear me? Or am I talking to myself?

Nu ska jag göra rent mina sminkborstar och kolla till kaninen. 
Puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback