nytt utseende och lite sånt

Nu har jag (älskling) äntligen fixat headern så nu är bloggen lite mera personlig än vad den var innan. Jag vet inte om jag gillar att bilderna byter samtidigt... tycker att det vore roligare med lite kaos och att bilderna bytte olika men nu har vi krånglat med detta ett bra tag och nu vill vi krypa ner i sängen med QI och bubbelvatten och bara pussas och ha det mysigt!
Imorrn ska vi hem till en söt katt på scouterna för vi ska ha nördmöte. Harry Potter here I comes!
Kan kanske bli så att jag tar med kameran men det kan också bli som vanligt och jag helt glömmer den hemma och så... meeeen aah... nu ska jag på toa och sen ska vi kolla serier.
Ha en trevlig kväll så hörs vi nog imorrn!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback