Popcorn på golvet och skitdnack

Herro!!
Just nu sitter jag på golvet på mitt rum och käkar popcorn med Rebecca. Det är trevligt tycker jag :D
Vi har haft en bra och trevlig dag med lite plugg och mycket shopping. Har köpt nagellack, en ny tröja, mascara+fransböjare och ett halsband till mamma. OOH juste en body scrub och handskar också. Är så skönt att scrubba benen innan man rakar dem för de blir extra mjuka och lovely då. Tips från coachen så att säga, höhö xD
Var på Waynes idag och fikade och då kom helt plötsligt folk som jag kände och vi hade en trevlig stund inan jag och Rebecca började med vårat plugg :P
Meen nu ska vi göra något kul så att vi kanske hörs imorrn eller någon annan dag jag vet inte men aah.. Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback