tattoo and bullshit

Jag vet... jag suger på att uppdatera men så får det vara ibland. I skrivande stund sitter jag på tåget till Gävle. Jag ska inte till skolan men jag måste in ändå och "iakta" för att kunna skriva ett reportage som ska vara klart på torsdag.
Igår var jag och älskling ute på en långpromenad på kvällen och hade det supermysigt. Imorgon ska jag och pappa gå till en tattoostudio och snacka om tatueringar och så. Äntligen är det dags för en till! Jag berättar senare när jag har snackar med Micke och allt är klart! Men en sak är säkert, I'm so excited for this one!
Nu kommer min täckning försvinna snart så jag lär sluta. Hörs kanske imorgon :D
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback