waking up in India

Vaknade imorse och var så glad över att vara i Indien med pappa, tequilasmaken hängde kvar i munnen och jag hörde att det regnade ute. Så jag öppnade ögonen och stirrade upp i taket i mitt tonårsrum i Vika. Regnet var mitt akvarium som har för lite vatten i så att pumpen låter. Vart tequilan kommer in vet jag inte... Snacka om besvikelse...
Men jag ska försöka göra det bästa av dagen utan att vara på nattmarknad i Indien och helt enkelt göra en supergod frulle och sen bege mig till ett dagis här i byn. Eller om jag ringer, det kanske är enklare att ringa. Vi får se hur jag gör. Utöver det så var lunchen igår ytterst trevlig. Jag var mest tyst men OHMY!!! Godaste pizzan som jag minns att jag har ätit på väääldigt länge! Oxfile, färsk vitlök, färsk tomat och beasås (såsen var ble!)
Omg! Foodgasms!
Annars har jag inte så mycket som ska göras idag, fixa lite i köket och kolla på gulliga hundvalpar på internet kanske. Det vanliga dvs. Eller om jag poppar i en Harry Potterfilm och övar upp mina replikskills.

Dessutom ska jag försöka hitta en tid som jag och lilasyster kan checka in alla Twilightfilmerna innan den 13 november då hon har fått med mig på midnattspremiären av sista delen. MIDNATT!!!! jag som blir stolt om klockan är efter 10 när jag lägger mig. ujuj... hur ska detta gå?!

lillasyster! om du ser detta, jag är ledig typ alltid nu.utom på helgerna.... när kan du? 

Nej nu ska jag fixa frukost och allt sånt!

pusshej!


Kommentarer.
» Bella

Jag har ju faktiskt lov nästa vecka... Kanske då? HAHA

Svar: Jo... fast jag är typ borta hela nästa vecka... :(
Towe

2012-10-22 // 15:55:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback