Frankfurt and nude people

Idag är det måndag! Om du inte visste det...
Jag ligger i soffan och chillar lite innan jag ska börja plugga(läsa en bok) och sen ska jag duscha innan jag ska åka in till stan.
Jag måste prata med lillasyster för jag lär ta med henne till stockholm för jag måste åka och handla där om jag inte kommwe på ett annat sätt att få tag i Manic Panic hårfärg. Någon som har någon idé?

Jag vill ha en hund... fast det har jag alltid vetat men ändå...

Anyway... Jag har färgat håret, eller lillasyster har gjort det! det är svart och dassigt blått för det skull blått men färgen ville inte riktigt fastna. Men det är bra ändå!

Nej nu ska jag gå från soffanoch göra nytta!

Lägger upp lite bilder från när jag och finaste lillasyster och världens bästa pappa var i Frankfurt på 30 seconds to mars i november förra året!
Det måste vi göra om! <3







 


Kommentarer.

ÅH! Le bilder från frankfurt! Jag är värsta posarN ju. Omg. <3

Svar: Fetaste posarn!!Jag vill ha dina bilder så får du mina bilder!
<3
Towe

2012-09-18 // 13:16:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback