Hösten är vacker!

Goddag från ett nystädat rum med en snorig tonåring!
Idag är det lördag och städdag här hemma. Jag har nyss städat mitt rum och nu är det inte alls lika dammigt och jävligt som detvar för ca en timme sedan!
Om ca en timme ska jag börja dra mig mot båtbryggorna för en mysig stund på sjön med bästa extrafamiljen! (den andra familjen Svensson dvs lillasysters familj. Eller ja, lillasyster ,jag och hennes pappa Henrik.) Vi ska ta vara på det sköna vädret och sedan är det väl en av de sista dagarna som man kan vara ute på sjön också. 

Som min hälsningsfras antyder så är jag sjuk, men jag är praktiskt taget frisk om man jämför med gårdagen. Haha jag låg i sängen precis hela dagen. Smsade till och med mamma, som var på jobbet, från min säng och frågade om soda streamen var påfylld för jag orkade inte gå till köket! xD

Men jag skulle mest sticka in näsan och säga hej! Jag vet att bloggen är tråkig men jag ska hitta bra bilder att lägga in i headern snart! Hörs kanske senare!

Ciao

 


Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback