It's always you who keeps me naked

Jag ska egentligen läsa en bok till skolan men jag somnade och nu vet jag inte vart jag är i den. Plus att jag nyss har tvättat...
Idag är det onsdag och det betyder att jag bara ahar chillat hemma och försökt kommit igenom boken. Men imorgon blir det ingen rast och ingen vila! Då bär det av till skolan först och sen ska jag hem och typ vända i dörren och sen ska jag till bästa lillasyster som fyller år!
Vi ska äta tacos, budapesttårta, dricka Jäger och hon ska få sin present! Det kommer helt enkelt bli en kväll av awesomeness!!!
Resten av helgen ska jag vara hemma i Vika med min lillebror och se till att han har det bra och inte har ont :P
Nej nu måste jag fortsätta läsa min bok men jag ska försöka komma ihåg min kamera imorgon till Bella. Och såklart komma ihåg att ta någon bild också!
Okay kanske skriver imorgon på i väntan på tåget.
Ciao!

Kommentarer.

Awsome att DU har börjat skriva! Ja, jag har mitt webbcam! Vi tar några bilder imorgon?? Om du glömmer din kamera har vi alltid min! <3

Svar: Haha du vet att jag alltid glömmer!!!Du får lägga upp lite bilder så kan jag ta dom ;) <3
Towe

2012-09-05 // 20:39:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback