Monday is a good way to start a week

Sitter just nu på Gävle tågstation och fördriver tiden tills mitt tåg går hem. Har införskaffat en AMAZING väska, en kånken i Teal Green. Sitter som en smäck på ryggen och är så sjukt rymlig! Får i allt som kan behövas. Dagen idag var bra, har varit i skolan i tre och en halv timme och jag börjar komma in i systemet. Skolgången passar mig perfekt då jag slipper pendla varje dag. Jag har bara lektion två/tre gånger i veckan vilket är väldigt skönt. Dock måste jag vänta på tåget i två och en halv timme när jag ska hem så det är lite mulligt tycker jag. Men då hinner jag äta och slappna av lite och reflektera över allt som sagts på lektionen. Nu måste jag gå och kolla vart mitt tåg går ifrån och sen ska jag försöka hitta till det spåret. Hörs senare!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback