so let's set the world on fire

Awesome kväll/natt!
Hemsk morgon!!!
Mitt huvud gör fett ont och jag har illamående överallt. Men vi hade det väldigt trevligt och allt var askalas:)
Började med att göra marble art på våra naglar. De som inte vet vad det är så får ni googla för jag orkar inte förklara. Sen gjorde vi tacopaj och sen gjorde vi oss i ordning för kvällens bravader. Vi gick typ halv tio mot sundet och vi kom väl hem vid kvart i två eller så. Så det vart inte så sent men ändå. Vi gick och lade oss och sen sov lillasyster sött (lol skrev dörr först!!!xD) och jag vaknade titt som tätt och hade ont i huvudet och mådde illa typ hela natten... :(
Imorse när vi gick upp så gjorde vi floatisar (varma minibaguetter) och drack te och tropisk juice. Det var gott. Sen gick vi och spelade animal crossing och sen åkte jag hem typ. 
Men igår när vi gick hem så klev jag snett och nu är min fot svullen och äcklig! :((((
Nej nu ska jag gå och bajsa och sen ska jag fixa mig för jag ska på marknad i Solvarbo idag! Sen ska jag plugga idag och imorgon för jag har en nyhetsartikel som ska skrivas. 
Vi hörs kanske senare!
Ciao

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback