tonight tonight!

Sitter i sängen och taggar inför förfest hos lillasyster och sen ska vi till sundet på pubafton!
Föst ska vi fixa naglarna, fixa middag (tacopaj!) och sen ska vi göra oss i ordning for the untz. 
Det är pappa som spelar så det blir väl inte direkt apfest men vafan! men lär ju ta vara på helgerna. 
Igår var jag och älskling och hade en mysig kväll. Vi gick på victusella (omg deras pizza med räkor och kräftstjärtar!!!!!!!!) och sen gick vi på bio och såg hypnotisören. Den var bra tycker jag :D
Nej nu har jag packat allting och nu bär det av mot Bellas place!
Hörs kanske där. Om jag känner oss rätt så blir det webcam bilder tagna!
 
 
Ikväll ska vi göra världen till en vacker plats

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback