#lyckligtjej93

 
I söndags var vi och hälsade på de finaste hundarna jag någonsin sett. Vi tog tåget från Falun till Gävle, och sen tog vi tåget till Tobo och hälsade på Ingegerd och Joakim och deras 6 hundar Lizz, Caliber, Lady, Alwa, Pix och Minée. Vi pussades och myste och kramades i tre timmar. När vi åkte därifrån var vi överens om att det kommer komma in en Eurasiervalp i vår lilla familj. Inga allergiska reaktioner och vi gjorde allt för att få fram en. Vi var med ansiktet i deras pälsar, det var 5 Eurasier och en annan hund. Hundarna satt på oss och pussades väldigt mycket.
Om allt går som det ska så har vi en valp vid den här tiden om ett år. Hoppashoppas!
Nu ska jag upp till Arken Zoo och kolla på deras hundsaker och sen ska jag in på lager 70 och kolla en skinnjacka.
På bilderna är det finaste Caliber och Lizz.
Behöver förresten namnförslag på C. Vi tänkte på Cato eller Cady eller något liknande men vi vet bara att det ska vara på C, då det är C-kullen kommer.
Skriver kanske mera sen. Imorgon ska vi på Cirkus Crikör och på lördag ska vi på fest då min faster fyller 50!
Puss
Caliber
Lizz

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback