prupp

Shit vad jag aldrig skriver!
Jag vet inte vad som har hänt, men sedan jag flyttade har jag liksom inte riktigt tagit mig tid att skriva. 
Anyway... Idag är jag som vanligt ensam hemma eftersom älskling är i skolan. Eller ja, idag är han på praktik men det är vardag och då är han inte hemma. Så just nu sitter jag och har precis ätit frukost och snart ska jag skriva lite på en uppgift till skolan. Sen ska jag maila lite med en uppfödare och planera en träff på en kennel. Måste bara pussla lite med mitt liv och sen kanske det blir en valp i höst eller till nästa sommar. Myys!!!
Men det blir lite trassligt med skolan men jag kanske kan byta så att jag pluggar distans ett halvår. Vi får se, jag ska inte få upp mina förhoppningar eftersom allt kan rasera på av flera anledningar. 
 
Förutom att komma i ordning i lägenheten och sånt så har jag gått i skolan och sånt. Inte speciellt intressant fasktiskt. 
Men nu ska jag skriva lite och sen kanske jag ska sova lite mera. Är ganska trött. 
Vi hörs sen om jag kommer på något att skriva. 
Puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback