årsresume

JANUARI
Skrev kontrakt på min första egna lägenhet. Gick i skolan i Gävle och åkte mycket tåg.

FEBRUARI
Var i stockholm med familjen. Var på DadaLifekonsert med lillebror. Flyttade in i lägenheten. Lillebror fyllde år.

MARS
Älskling fyllde år. Vi chillade mycket i lägenheten och sånt.

APRIL
Började fundera på att köpa hund. Kämpade i skolan och var i Tobo och hälsade på älskade hundarna första gången. Var på Cirkus Cirkör och min faster fyllde 50 år så vi var på fest där. Mamma fyllde år.

MAJ
Tog körkort, var i Tobo igen, var på loppis och hängde med lillasyster.

JUNI
Fick ett kusinbarn, Sonja, älskling och lillasyster tog studentenoch vi firade det. Jobbade på förlagssystem och var på 30 seconds to mars i stockholm med lillasyster.

JULI
Var i London och hade det helt amazing. Såg Rolling stones och chillade i 27 gradig london. Pappa fyllde år. Hoppade av skolan på grund av att jag mådde väldigt dåligt av att gå där. Grillade mycket med älskling och hans bröder.

AUGUSTI
Hände inte speciellt mycket. Jobbade för fullt. Hälsade på hundarna.

SEPTEMBER
Jobbade, gick på etage, jobbade på granny goes street och började plugga matte och fysik på distans. Lillasyster fyllde år.

OKTOBER
Kollade på Doctor Who, spelade pokemon och pluggade för fullt.

NOVEMBER
Åkte till london för att fira min födelsedag. Hade underbara dagar. Fyllde 20 och så.
Tatuerade mig och har nu en berguv.

DECEMBER
Var på hundmässa i stockholm. Firade fem år med Älskling. Var på mysig middag med massa folk hos mamma och pappa. Firade jul i vika och säter. Annandagen firades i vikmanshyttan med älsklings familj. Nyår firades i Rimbo.

Så... det var allt. Inga bilder, tyvärr. Har inte tid för det.
But here you go.

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback