julgrejer och sånt

Goddag!
Eller gokväll kanske man ska säga. Det är ju kväll och inte dag!
Men ändå :P
Jag har precis gjort fudge, julskinka och ätit middag. Varmrökt laxsallad och vitlöksbröd. Så detta har varit en ganska produktiv eftermiddag. Och imorse körde jag lillasyster till jobbet och sen åkte jag till ortopeden för att kolla upp mitt finger som jag klämde i sommras. Dock fins det inget att göra så om inte fingret är bättre om ett år så ska jag kanske på återbesök. 
Imorgon och på onsdag ska jag jobba igen och sen är jag ledig. Skönt! 
Jag har även köpt lite julkort och andra julgrejer så jag ska sätta på lite lappar på paketen under granen och skicka iväg julkorten. 
Igår gjorde jag även klart min tatuering. Helevete vad ont det gjorde... Men nu är den klar äntligen, det tog nio timmar och var nog en av de värsta grejerna som jag någonsin gjort men han är så fin så det var värt det!
Den är väldigt blodig på bilden men om man bortser från de rosa partierna och blodet så är det ungefär så som den ska se ut. Färgerna kommer inte vara lika intensiva när den är färdigläkt. 
Ja annars så är det väl inget mera!
Pusshej
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback