saker som ska göras fram till mars. stuff and so on

Igår kväll kom vi hem från Rimbo/Stockholm. Har varit och tittat på finaste finaste Alwa, Alex och MinNeé som har ställts ut. Och supermånga flera hundar. För Alwa gick det tyvärr inte jättebra, Alex var superfin men han vägrade stå upp men han kom tvåa iallafall. MinNeé kom tvåa med superfin kritik. Älskade hundar vad duktiga ni är!
Nu är vi som sagt hemma, det som ska göras de kommande tre månaderna som är stort är:
15 dec: göra klart tatueringen
24-26 dec: fira jul med diverse
28 dec: åka till Rimbo
31 dec: nyårsfirande med älskade, hans lillebror och hans mamma.
2 jan: Göteborg
3-6 jan: Dogshow och allmänt mys i Göteborg.
vecka 2-3: älskade valpen föds
vecka 6-7: träffa valpen första gången
6 feb: älskade lillebror fyller 16
22 feb: Stockholm med lillasyster på 30stm
3 mar: Älskling fyller 20 år
7 mars: Valpen kommer hem

Så nu hoppas jag verkligen att tiden kommer gå snabbt till den 7 mars. Har valpmani och var på Arken Zoo idag och kollade på koppel och reflexväskar.
Nu ska jag gå och göra mig iordning och sen ska jag åka till Horndal och fira min moster som fyller 50 idag.
Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback