come off it

Hallå!
Just nu ligger jag i min säng i Vika och har det allmänt kallt och sånt. För det är kallt. Väldigt mycket!
Ska snart ta och spela lite spel och sen ska jag nog mysa lite med finaste älskling och sen ska vi sova. Imorgon och på fredag ska jag till Gävle och idag har jag tagit min sista spruta. Har tagit sjukt många sprutor 2011-2013. Alla twinrix och alla gardasil och sen har jag nog tagit någon mera säkert.
På lördag ska jag på två lägenhetsvisningar och om allt går som jag vill så skriver jag på kontrakt på min första egna lägenhet.
Men jag får säga hur det blir på måndag eller så, hoppas att jag är en kled hest då iallafall.
Nej men det var väl kanske det jag skulle säga så atteeh...
Vi hörs väl sen.
Pusshej!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback