I was alive

Idag har varit både bra och dålig.
Dåliga saker:
Tågkompaniet tog 800:- av mig. dvs de tog betalning från flera resor på en dag. Ligger nu 300:- back på kortet.
Jag har inga pengar...
Vi skulle kolla på möber idag men han vi skulle till var jättesjuk

Bra saker:
Har fått mitt studielån beviljat så jag tror att jag får pengar på måndag.
Det gick bra att övningsköra idag på körskolan.
Tog en tupplur innan middagen så nu är jag inte överdrivet trött.
Jag har nya kläder från Carlings. Jag fick presentkort av farmor och farfar när jag tog studenten så jag köpte en ny cardigan och en "skjortjacka" med huva. Väldigt mysiga!

Jag och älskling har börjat planera mera och mera inför våran flytt. Det kommer bli väldigt spännande att flytta! Jag har ju alltid bott i Vika och i samma hus hela tiden så detta är en ny upplevelse för mig.
Nej nu ska jag gå och kissa och sen ska jag läsa lite i en av böckerna som jag ska läst tills nästa torsdag.
Nästa vecka ska vi till IKEA och införskaffa lite småsaker.
Ha det bra så hörs vi!
Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback