Like and so of then

Goddagens la bloggreaders!
Klockan är nu 08.16 och jag har precis vaknat. 
Igår fyllde farfar år så idag ska vi till honom och käka lunch, det ska bli kanske trevligt. Igår var vi på velodromtävling med finaste lillebror. Han kom sist i flygande varv tävlingen men han kom 4 i scratch och jag är så stolt över honom! (ni får googla vad det innebär med tävlingarna)
När vi kom hem igår så åkte jag direkt till lillasyster och myste med henne. Det var väldigt mysigt och så, vi kollade på Mars300 och åt negerbollar och drack te. Sen vloggade vi lite också så jag tänkte lägga upp en gammal film som helt enkelt inte har kommit upp och en som vi spelade in igår. 
 
 
 Denna är från igår 
 
 
 
Och den här är från i november
 
 
 
Så atteh! Nu har ni något att kika på!
Jag är förövrigt väldigt sugen på att flytta nu på en gång! Jag ska packa ner lite småsaker idag innan vi åker till farfar och farmor. Sen ska jag till älskling för imorgon ska vi till körskolan på morgonen. 
Nu ska jag duscha och sen ska jag äta frukost. Hoppas att ni får en trevlig dag så kanske vi hörs lite senare! 
Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback