Lush is awesome

Är hemma i Vika nu, det är väldigt skönt. Just nu sitter jag på min säng och bara tar det lite lugnt. Jag ska plocka ur min väska och sen ska jag fixa lite med mina saker som jag köpt idag.
Jag pallar inte fixa bilder men jag har varit på LUSH och köpt lite smaskiga saker!
Om ni vill kan ni ju googla på det jag köpt.
Köpte en Father Christmas (badbomb), en Cinders (badbomb), Party popper(badbomb), Pop in the bath (badskum), Sandy Santa (en sugar scrub) en Magic wand (badskum) och en Sunny side (bubblebar). Fick även massor av mysiga gratisgrejor som jag ska använda någon dag när jag har en mysig egenkväll när jag badar och använder lite saker som jag köpte.
Sen köpte jag en ny parfym (Avril Lavignes Wild Rose) och sen köpte jag en Shower gel.
Men nu ska jag gå och packa upp färdigt och sen ska jag gå och lägga mig,.
Hörs kanske senare,, imorgon eller så.
Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback