min kompass vrider sig i min hand, pekar åt norr

Godmorgon!
Egentligen skulle jag ha varit påväg till Gävle just nu men mitt tåg blev inställs så istället sitter jag invirad i älsklingens täcke och tänkte snart gå och sova en stund. Jag ska bara vänta på att Pim och Chahca har gått för de låter så mycket på undervåningen.
USCH! Jag gick till tåget och det var -21 grader och jag har liksom inte blivit varm än, men jag ska nog snart bli varm. Kanske ska värma min panda Tomo i mikron. Han är en värmekudde och han blir varm. Det är bra!
Ja det ska jag nog göra. Skriver kanske mera imorgon för vi ska ju till IKEA så då kanske det kan vara kul att veta vad vi har köpt.
Vi hörs senare iallafall!
Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback