mitt 2012

Här kommer min årsresumé för 2012!
 
Januari: 
Firade nyår i Östhammar, skaffade Side-cut och färgade håret, jobbade på mitt projektarbete som var en "diktsamling" med livet i text och bild. 
 
Februari: 
Vet inte riktigt vad som hände i Februari, mådde inte speciellt bra iallafall, gick i skolan och jobbade för fullt. Var väldigt sjuk en period. 
 
 
Mars: 
Älskling fyllde 18 år och vi åkte till Stockholm och såg Henrik Fexeus och sov på hotell. Var ute och övningskörde, mådde bra. Tittade på planeter genom pappas tubkikare, mådde allmänt bra och hade en stabil månad även om det fanns lite smådippar. 
 
 
April:
VyRTade med världens finaste lillasyster. Provade min studentklänning för första gången. Umgicks rätt så mycket med lillasyster och hade det mysigt. 
 
Maj:
Var i Italien och hade det awesome!
Dock åt jag typ ingenting men jag trivdes som bara den och skulle gärna åka tillbaka om tillfälle ges. Jag åt riktig italiensk glass, badade, solade och hade mysig picknick på stranden med fina tjejer!
Pluggade som en galning för att inte ha överdrivet mycket att göra i sista sekunden. Var på Gröna Lund med klassen och det var mysigt. Praktiserade på DalaDemokraten. 
 
 
Juni: 
Tog studenten och det var väl det viktigaste som hände under hela året. Min studentvecka var väldigt rolig men jag hade gjort allt annorlunda om jag fick göra om det. Umgåtts mera med klassen och festat mera. Fått ut mera av allting utav den sista veckan i frihet. Var på Peace and Love med älskling och lillasyster. 
 

Juli:
Jobbade som receptionist på Kopparstaden i ett par veckor. Var i Kesudalen med mamma och älskling. Åkte båt med lillasyster. Jobbade, jobbade, jobbade. 
 
Augusti:
Gjorde mina sista dagar på jobbet, åkte till Göteborg, kom in på Högskolan i Gävle. Min älskade fina vän Ella avlivades på grund av cancer och mitt liv vändes upp och ner. 
 
September:
Livet rullade på, pendlade Falun-Gävle-Falun. Tåget gick väldigt tidigt så jag fick uppleva många otroligt vackra soluppgångar. Var på Pubafton i Vika med lillasyster och lyssnade på när pappa spelade. Blev full, stukade foten och den är fortfarande trasig :(
 
Oktober
Gjorde inte speciellt mycket. La upp en video när jag äter marshmallows med lillasyster och gör bort mig. 
 
November: 
19 och 20 årsfest för mig och Chris hos Pontus. Hade askul, tills jag somnade på soffan klockan 12. 
Fyllde år, tatuerade mig, åt barnmat, Var på bio med lillasyster, Breaking Dawn 2. 
 
December:
Firade 4 år med älskling <3
Pappa blev sjuk och fick åka till sjukhuset och jag bröt ihop i skolan och trodde att pappa skulle dö. 
Firade jul hos mormor och morfar och hade det väldigt mysigt.
Pappa blev sjuk igen och nu trodde jag åter igen att han skulle dö och var väldigt ledsen. 
Åkte till Östhammar och firade nyår med en klump i magen för pappa men han mår rätt bra nu. 
 
 
Så! Där har ni mitt år! Hoppas att ni gillade det. Puss!
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback