nytt hem

Jag har inte skrivit på länge jag vet! Meeen så får det vara!
Igår var jag och älskling på BoButiken på stan och skrev på kontrakt på en jättefin tvåa i Korsnäs och vi blir sambos i slutet av februari eller början av mars. Är överdrivet exalterad såatteh! Nu vet ni lite vad som händer :D
Jag kan ju ta lite före/efterbilder på hur vi får det sen när vi börjar flytta.
ÅÅH lägenheten är jättemysig och vi har världshistoriens djupaste badkar! Men kan nästan dyka i det utan att vara rädd att slå i skallen! Ska ta många LUSH-bad i det i framtiden! I nuläget känner jag att jag aldrig vill flytta därifrån :P
Haha nu ska jag sluta tjata om detta, hur har ni det? Har ni hållit era nyårslöften? Har ni några överhuvudtaget? Mina är att:
1: Göra det jag vill med mitt liv (körkort, lägenhet, träffa vänner oftare)

2: Bli nyttigare (Eller, jag ska äta mindre av det onyttiga, och mindre av allt annat också :o )

3: Må bättre psykiskt, vara gladare och inte ha så stora dippar/toppar i mitt humör och mående

 

Jag vill gärna veta vad ni vill göra bättre med 2013, och vad gjorde ni 2012?

Kanske ska göra en årsresume? Ja det ska jag nog göra, kanske ska sätta mig och skriva en nu... 

Här är iallafall planlösningen på lägenheten!

 

 
Ha det bra! Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback