skrämmande tankar och allmänt tågåk

Jaha då var man här igen då. På ett halvkallt tåg på väg hem från gävle. Dock har min dag varit lite annorlunda emot vad jah trodde att jag skulle ha. I tron att jag skulle ha ett seminarium om skruvade identitet och makt, som detta delmoment heter, så fick jag en mindre shock när jag tre timmar senare klev ut ur klassrummet efter en psykoanalytisk lektion om Crafoord, författaren till dagens litteratur, och Freud och hur de ser på tre olika författare. Efter detta märkliga men ändock intressanta seminarium så gick jag och Alexander till waynes och dukade. Fick äntligen min efterlängtade chailatte! Har hade cravings efter det länge. Sen när vi kom till stationen så missade alexander tåget, vilket var helt hans eget fel. hade jag fått bestämma hade vi varit på stationen långt innan och han hadr kunnat se att hans tåg gick 10 över och inte kvart över. Och bara tanken att vara på plats fem minuter innan tåget ska gå är för mig en väldigt skrämmande tanke. För att vara heöt bekväm vill jag helst inte ens lämna tåget ifall jah skulle bli sen tills nästa gång jag åker. Och jag vet! Tvångstankar is all in my sbrain men nu är det som det är... Nej men nu försvinner snart min täckning så jah ska väl publicera detta nu och sen falla i en lätt slummer innan detr dags att kliva av Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback