X-mas presents!

Nu när jag har lite tid över så kan jag ju säga vad jag fick i julklapp, om det skulle vara intressant kanske?
I min familj så öppnar vi paket på morgonen, och sen åker vi till mormor och morfar eller farmor och farfar (vi brukar variera ungefär vartannat år) och sen äter vi, kollar Kalle Anka och sen öppnar vi resten av julklapparna.
Så på morgonen fick jag två tavlor, en Salvador Dali kopia av Alice i underlandet och en med en panda på.
En Harry Potter-huvtröja.
Värmeskydd för håret
1000:- och en chokladask av farfar och farmor
Sen åkte vi till mormor och morfar och då fick jag
Simple Plans bok
Två keramikfat
En stavmixer

Jag är väldigt nöjs med mina presenter, jag önskade mig i princip bara två saker, boken och Dalitavlan så allt annat var awesomesurprise!
Har dock inte fått julklapparna från älskling för de har inte kommit än.
Så nu vet ni vad jag har fått!
Nej men nu är det mat såattehh...
Imorgon ska jag till Uppsala ganska tidigt så jag skriver nog inte något men kanske när vi kommer hem.
Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback