Allmänt babbel och sånt

Oj vad jag inte skriver...
Men idag ska iallafall jag och mamma till Kupolen för att kolla om vi hittar några sommarskor till mig. Jag har ju bara mina kängor och att gå i dom i sommar känns inte som en väldigt trevlig och sval idé för mina fötter :P
Imorgon ska jag och älskling till Tobo igen och hälsa på hundarna.
Tyvärr så blev det inget med kenneln i Uppsala den 17 som vi tänkt eftersom det är någon utställning som många Eurasierägare åker till så vi får helt enkelt åka dit någon annan gång.
Igår var jag i Gävle och de glömde kolla min biljett så jag åkte gratis ;) Perfekt!
Men nu ska jag gå upp och klä på mig och så.
Hörs!
Pusshej

Nu är det snart ett år sedan som jag tog studenten... Känner mig gammal och tiden går för fort!

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback