dödliga endorfiner

Long time no see... men jag har varit upptagen och har haft väldigt mycket att göra. egentgehar jag mycket att göra nu också men what ever :p
Hmm idag är det fredag... i... onsdags tog jag körkort och det är awesome. som en "du är duktig"present till mig själv köpte jag en surfplatta. min dator har gått sönder mera och mera de senaste månaderna och jag kände att det behövdes en ny teknologisk bebis i mitt liv. dock blev det ingen asfancy platta utan en ganska billig. men än så länge fungerar den hur bra som helst. kanske blir det lite menra bloggning nu när jahar appen så jag slipper starta datorn hela tiden. men nu ska jagå och diska och sen ska jag åka till mammas jobb och hämta bilen för jag ska åka och handla.
hörs sen. puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback