Vikahäng

Igår var vi i Tobo och hälsade på världens finaste hundar igen! Dock hade jag inte med mig kameran så det blev inga bilder. Men allt gick bra och inte heller nu så fick vi några allergiska reaktioner så det ser väldigt ljust ut på den fronten.
Just nu sitter jag "i mitt gamla flickrum" i Vika, fast ändå inte. Det har ju blivit omgjort sedan jag flyttade och nu är det ett pojkrum som tillhör min lillebror och det finns inget av mig som finns kvar där, utom rullgardinen :P
Jag och älskling är hemma hos mamma och pappa för en kväll av grillning, övningskörning och lite systertid. Imorgon ska vi till Norn då mitt minsta kusinbarn Melina ska döpas. Det ska bli trevligt att träffa släkten, även om jag kommer bli överdrivet trött på dem! Menmen!

Nu ska jag gå och möta upp lillasyster och vara lite med henne. 

Pusshej! 

Du är den finaste som finns <3

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback