älskade uggla

Igår genomgick jag en av de mest smärtsamma upplevelserna som jag hittils upplevt i mitt 20-åriga liv. Sju timmar i studion, drygt fem timmars tatuerande. Den sista timmen var hemsk och nu förstår jag vad folk pratar om när de säger att det gör ont att tatuera sig. 
Men nu är den på plats iallafall, min fina uggla. Den är inte klar för tydligen så säger kroppen ifrån när det blir för mycket så huden blir hård och svår att tatuera. Dessutom gjorde det för ont för att göra klar. 
Nog med klagande, jag älskar min berguv och längtar tills den är klar!
Så ser den ut i nuläget. Som sagt är den inte riktigt klar än. Huvudet ska få bli färglagt och så ska det lite bakgrund och sånt. 
Nej men nu ska jag gå och äta!
Pusshej
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback