funny feelings

åååååsåå skriver jag inte alls som jag sa att jag skulle göra!
Men jag lever och har det rätt bra! Snart blir det London för oss och det ska bli amazing!
Sen har vi fått ett ungefärligt datum då vi får hämta hem vår fina valp. den 7 mars är det dags!
Ikväll ska jag och pappa på bio och vi ska se Thor. Det ska bli kul att göra något med pappa, vi gör nästan aldrig saker bara han och jag. Adam kanske också ska med men det är bara bra!
Men jag ska väl bara gå och äta frukost och sen ska jag ta ut Ossi på promenad. Efter det ska jag fixa min garderob för mamma har tvättat alla mina smutskläder så jag ska försöka få plats med allt. Sen ska jag nog åka till Vika och hämta en resväska och sen ska vi åka och växla pengar så vi har lösa pund.
På söndag fyller jag 20 och det känns lite konstig att inte vara tonåring mera då. Jag ska ha kalas hemma för släkten den 17 och då ska jag baka tills dess.
Nej... Nu ska jag göra frukost och sen göra allt som ska göras idag.
Puss

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback