uppgiven och otattuerad...

Suck... Just nu skulle jag vara en timme in i min tredje tatuering. jag skulle ligga och lyssna på Harry Potter och försöka slappna av så mycket som det går när man har massa nålar som trycker in bläck under huden. Istället städar jag lägenheten och försöker att få in mina födelsedagspresenter i alla vrår möjligt.
Tio över tio ringde Micke och berättade att han fått magsjuka och tyvärr inte kunde tatuera idag... Så jag har fått skjuta på det ett par dagar. Men istället har jag fått tid hos Petrus, han som jag egentligen skulle till men som är pappaledig. Det är ju bra att jag får gå till honom men segt att jag inte får den idag när jag ställt in mig på det... Menmen... bättre sent än aldrig, och lägenheten blir ju städad iallafall!
Nu ska jag fortsätta med allt som ska göras och sen ska jag nog göra någon god middag. Pusshej

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback