Valpmani och finaste föräldrarna

Hur kan man sakna och längta efter någon som inte ens finns än? Jag räknar dagarna tills jag får hålla dig för fösta gången, lukta i din nacke, klaga över dina vassa tänder och trampa i dina kisspölar. Jag längtar tills jag får springa in och ut flera gånger om dagen och flera gånger på natten i mitten av mars. Jag längtar efter att få torka upp lerpölarna som du kommer dra in efter promenader. Jag längtar tills jag får mina möbler söndertuggade.
Jag längtar tills jag får visa upp dig för världen. Jag längtar tills jag får åka på semester med dig, att få bada i sjöar och bo i tält med dig. Jag längtar att få dela mitt liv med dig. Att få trängas i soffan med dig. Jag längtar efter att du ska komma hem till oss och bli våran.
Hur kan man älska någon som inte ens finns än? Jag längtar väldigt mycket efter min valp!

Cheesy inlägg jag vet men just idag längtar jag efter min valp väldigt mycket!
 
Detta är Lizz Rosa, mamma till valpen
Och detta är Anouk, pappan! 
 
 
 
 
 

Kommentarer.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback